Przeżyjesz tu przygodę... i dreszcz emocjii... dużo dreszczy...
Nasi wojownicy opanowali pewne umiejętności które mogą pomóc wam w walce z bestiami .
1. Przypływ sił - Wymaga nieco czasu , ale powoduje że uderzenie jest twarde jak kamień . (- 20 hp co turę użytkowania ) 20 Stamina
2.Nagły przypływ sił - W natychmiastowym czasie powoduje kamienną pięść (- 50 hp co turę użytkowania) 30 Stamina
3.Bestialski przypływ sił - W nagłej chwili wojownik otrzymuje nadludzką siłę . Niszczy to jednak komórki użytkownika . (-100 hp co turę uzytkowania) 80 Stamina
1.Wyostrzony wzrok - Powoduje 15 sekundową koncentrację wzroku przez co wzrasta celność . 30 Stamina
2.Jastrzębi wzrok - Powoduję 30 sekundowe skupienie dzięki któremu można zauważyć wrażliwe punkty u przeciwnika . 40 Stamina
3.Sokoli wzrok - Przez 1 minutę użytkownik skupia się i bardzo często celuje bezbłędnie we wrażliwe punkty przeciwnika. 70 Stamina
1.Pływanie - Umiejętność pływania .10 Stamina
2. Średnie pływanie - pozwala pływać z większą prędkością na dalsze dystanse . 20 Stamina
3. Zaawansowane pływanie - pozwala pływać bardzo szybko bez ograniczeń . 40 Stamina
1.Chodzenie po ścianach - Zrobienie 2 kroków po ścianie i odbicie . 20 Stamina
2.Chodzenie po ścianach zaawansowane - Zrobienie ok. 4 kroków po ścianie . 30 Stamina
3. Mistrzowskie chodzenie po ścianach - Zrobienie 8 kroków po ścianie
1.Lecznie - Leczy 20 hp . 30 Stamina
2.Średnie Leczenie - Leczy 50 hp . Stamina 50
3. Zaawansowane Leczenie - Leczy 100 hp. Stamina 100
1.Przemiana - Przemienia w zwierze . Stamina 30
2.Średnia przemiana - Przemienia w materialnego stracha (szkielet , Ghoul) Stamina 50
3.Zaawansowana przemiana - Zmienia w niematerialnego stracha (Duch, wysłannik śmierci ) Stamina 100
Pod postacią przemiany nie możemy atakować !
1.Wytrwałość - Gdy masz umrzeć za każdym atakiem zostaje Ci 1 hp. Stamina 100
2.Wytrzymałość- Gdy masz umrzeć za każdym atakiem zostaje Ci 50 hp. Stamina 200
3.Determinacja - Gdy masz umrzeć za każdym atakiem zostaje Ci 100 hp. Stamina 300
Offline