Osada

Przeżyjesz tu przygodę... i dreszcz emocjii... dużo dreszczy...

Ogłoszenie

Jest to wersja beta gry pt."Osada" .

#1 2008-02-11 20:42:24

Xanter

Szef Osady

Zarejestrowany: 2008-02-10
Posty: 15
Punktów :   

Umiejętności

Nasi wojownicy opanowali pewne umiejętności które mogą pomóc wam w walce z bestiami .


1. Przypływ sił - Wymaga nieco czasu , ale powoduje że uderzenie jest twarde jak kamień . (- 20 hp co turę użytkowania )  20 Stamina
2.Nagły przypływ sił - W natychmiastowym czasie powoduje kamienną pięść (- 50 hp co turę użytkowania) 30 Stamina
3.Bestialski przypływ sił - W nagłej chwili wojownik otrzymuje nadludzką siłę . Niszczy to jednak komórki użytkownika . (-100 hp co turę uzytkowania) 80 Stamina

1.Wyostrzony wzrok - Powoduje 15 sekundową koncentrację wzroku przez co wzrasta celność . 30 Stamina
2.Jastrzębi wzrok - Powoduję 30 sekundowe skupienie dzięki któremu można zauważyć wrażliwe punkty u przeciwnika . 40 Stamina
3.Sokoli wzrok - Przez 1 minutę użytkownik skupia się i bardzo często celuje bezbłędnie we wrażliwe punkty przeciwnika. 70 Stamina

1.Pływanie - Umiejętność pływania .10 Stamina
2. Średnie pływanie - pozwala pływać z większą prędkością na dalsze dystanse . 20 Stamina
3. Zaawansowane pływanie - pozwala pływać bardzo szybko bez ograniczeń . 40 Stamina

1.Chodzenie po ścianach - Zrobienie 2 kroków po ścianie i odbicie . 20 Stamina
2.Chodzenie po ścianach zaawansowane - Zrobienie ok. 4 kroków po ścianie . 30 Stamina
3. Mistrzowskie chodzenie po ścianach - Zrobienie 8 kroków po ścianie

1.Lecznie - Leczy 20 hp . 30 Stamina
2.Średnie Leczenie -  Leczy 50 hp . Stamina 50
3. Zaawansowane Leczenie - Leczy 100 hp. Stamina 100

1.Przemiana - Przemienia w zwierze . Stamina 30
2.Średnia przemiana - Przemienia w materialnego stracha (szkielet , Ghoul)  Stamina 50
3.Zaawansowana przemiana - Zmienia w niematerialnego stracha (Duch, wysłannik śmierci ) Stamina 100
Pod postacią przemiany nie możemy atakować !

1.Wytrwałość - Gdy masz umrzeć za każdym atakiem zostaje Ci 1 hp. Stamina 100
2.Wytrzymałość- Gdy masz umrzeć za każdym atakiem zostaje Ci 50 hp. Stamina 200
3.Determinacja - Gdy masz umrzeć za każdym atakiem zostaje Ci 100 hp. Stamina 300


Imię : Xanter
Level : 1
HP : 250
Stamina : 250
Exp : 0

Historia : Wydawało mu się że jest jedyny w osadzie , jednak pewnego dnia zaczął dostawać informacje radiowe od ludzi . Z niewielka grupą osadników zamieszkali w wielkiej otoczonej metalowym murem osadzie .

Poziom odwagi : 1


Broń :
Amunicja :

Umiejętności :
Stan : zdrowy

Siła : 15
Zręczność : 30
Szybkość : 20
Kontrola ciała : 50

Offline

 
Wszelkie prawa zastrzeżone przez autora tego forum . Kopiowanie , lamowanie czy kserowanie danych tu treści będzie zgłaszane administracjii pun.pl .

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.arsbellum.pun.pl www.miejscecandy.pun.pl www.outbreak.pun.pl www.newholland.pun.pl www.liceum33.pun.pl